Ne, není to o strašení vás zbytečně a dopředu, je to jen dobře míněná rada, která vám může ušetřit spoustu následných starostí. Dejme tomu, že budete přes web vydělávat.
Co si rozmyslet dopředu
– V čem chci obchodovat. Baví mně sport, a tak se budu věnovat sportovnímu nářadí. Doplňkům stravy nebo radit sportovcům, protože jste zkušený trenér. Možná, že ale milujete zdravé jídlo od kustovnice počínaje, po chia semínky konče. Proč ne? Tohle přece dneska letí, tak proč lidem neříct, že to máte zrovna vy.
– Dalším, velmi důležitým bodem je, ujasnit si, jaký sortiment, pokud se o sortiment jedná, chci na svém webu vlastně mít. Ano, chci třeba zdravou stravu, ale bio brambory tam prodávat nechci. Takže říci si, odkud kam můj sortiment půjde.
– Vzhled webu. Že tohle není důležité? Omyl! Je to velmi důležité. První dojem je v tomhle případě více než potřebný. Správná volba barev je jedním kamínkem v pomyslné mozaice, která ve svém celku musí být harmonická. Musí návštěvníkovi vašeho webu sednout a být mu příjemná. Kdo ví, že tenhle cit nemá, raději se opravdu svěřte do ruku odborníka.
– Vhodně zvolený obsah, tedy i vhodně volená slova, která neobsahují žádné chyby, jsou zárukou toho že se k vám budou klienti vracet.
Začínajícím nelze přát než šťastnou ruku při jejich výběru a těm, kteří již svůj web mají, pak neusnout na vavřínech. Dneska je všechno rychlé, než rychlejší a takový malý mikro spánek vás může stát pár desítek klientů, kteří odejdou.