Máte video na vašem webu? Bojíte se toho? Nevíte, jaké video na váš web umístit? Nejraději byst si na svůj web dali video vlastní? To je samozřejmě nejlepší volba, ale je potřeba také hodně přemýšlet. Co by vás mohlo potkat špatného a co je dobře?
· Video by neoslovilo, protože by v něm chyběli důležité informace.
· Video by nebylo srozumitelné, uživatel by ho nepochopil.
· Video by bylo trapné. To je velká hrozba.
· Video by bylo moc dlouhé a nikoho by nebavilo ho dokoukat do konce a vy byste zrovna na jeho konci měli to nejdůležitější. To nejdůležitější ale patří právě na začátek.
· Není ale pravdou, že video musí být zajímavé jen na svém začátku. Uživatel ho musí hltat od začátku do konce.
· Uživatele musíte namlsat v prvních deseti sekundách, pak je velká šance, že video dokouká do koce.
· Výběr tématu. Co lidi štve? Co je baví? O čem se rádi dozvědí víc? Je jasné, že když uděláte parodii na současnou politickou situaci, oslovíte poměrně velkou část uživatelů. Stejně tak, pokud se pustíte do komentářů špatných potravin nebo nějakých šmelinářů. Záleží n tom, koho chcete oslovit.
· Video musí končit nějakou pozvánkou, otazníkem a návodem, že pokud si pustí další video právě od vás, dozví se to. Znamená to tedy, že nechodíme na pomyslný trh s jedním videem, ale až když jich máme natočených několik, abychom mohli okamžitě reagovat na další poptávku.
· Je dobré mít také nějaký poměřovací systém. Aplikaci, která vám ukáže, jak dlouho uživatel sledováním videí strávil, jak dlouho se na vašem webu zdržel a pak také zda se vrací. Na všechno jsou aplikace, které vám s tímto pomohou.
Vytvářet své weby a na nich vhodná videa není v zásadě nic tak těžkého, obzvlášť pokud jste tak trochu šoumen a k tomu všemu něčemu rozumíte. Pokud jedno z toho postrádáte, stále jsou kolem vás lidé, kteří tomuto oboru rozumí a rádi vám pomohou. Tak s chutí do videí.
Web